Welcome
This is my FABULOUS world !!

Hello!! Welcome To My Life, My Online Dairy. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be LARGE and FABULOUS.

COMING making-sweetness

Profile
It's just ME, MYSELF & I.

My name is Rai to the Ha to the Na, RAIHANA and I'm '96 liners. So, count it by yourself.

Twitter
Chatters Lovers
Leave a comment!

HATERS please move your butt away.
Let's Have Fun!

Archives
Memories Never Fade Away.

making-sweetness June 2011 making-sweetness November 2011 making-sweetness December 2011 making-sweetness January 2012 making-sweetness July 2012 making-sweetness August 2012 making-sweetness September 2012 making-sweetness October 2012 making-sweetness November 2012 making-sweetness December 2012 making-sweetness January 2013 making-sweetness March 2013 making-sweetness April 2013 making-sweetness May 2013 making-sweetness July 2013 making-sweetness September 2013 making-sweetness November 2013 making-sweetness December 2013 making-sweetness October 2014

Affiliates
World's greatest friends.

making-sweetness 1 making-sweetness 2 making-sweetness 3 making-sweetness 4 making-sweetness 5

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness Lepaskan segala2xnya d Blog ................
Saturday, 19 November 2011 making-sweetness Back to the top


hyep semua !! maaf lah kali ney aku bad mood sikit ='= ... Aku tak pernah simpan niat untuk permainkn dya 
'A' .. n aku tak pernah men kn dya ... kawan2x ku pernah gtaw aku kalaw aku putuskn mana2x jak genk2x dorg mesty nama ku d buruk2xkn kononnya suka mainkn perasaan lelaki ...  Jadi kalo dorang putuskn pompuan2x ne dorg tu ndak mainkn perasaan pompuan kah ??? agak2xlah ... kawan2x c 'A' yg lain ok jak.. tetiba pula yang 1 ney berabis .. memang dari hari tu lagi kami gaduh tapi dya yg memanas tetiba ... Aku sudah mngalah tapi dya menambah pula ... aku bukan jenis pompuan yang sabar spnjang masa .. tahap kesabaran ku ada batas nya ... Kalau aku nak pikir sal perasaan ko jak wat pa ... perasaan ku sapa mo tanggung .. lagipun ko teda hak maw mara2x aku ... c 'A' pun ndak mcm ko ney .. Ya ALLAH tabahkn hati hamba mu ne ..

Pastu kaw ckp yang bukan2x sama aku .. baru libat2xkn KRK (my batch) .. hey KRK tu umum .. aku taw lah kami ne trlalu pandai sbb tu lah ko ckp yg bukan2x sal kami .. kami bukan mahu d pandang tinggi ole org..   kalo ko mo jadi mcm kami belajar lahhh !!! bukannya melepak, merokok, DATING !!! ouh.. ko rasa kksih hati ko, pujaan hati ko, mahligai cinta ko, puteri jantung hati ko, kuat sgtlah smpai2x ko mahu hntar dya jumpa aku pastu lawan aku??? huh !! kalau lah d dunia ne aku hidup sorg tnpa keluarga ku mmg aku jumpa sua pompuan IDAMAN ko tu .. aku masih tahu jaga air muka FAMILY aku n SEKOLAH (KITA) !!!!! ndak macam ko, yg ko tahu diri ko jak.. family ko ada ko pikir... sekolah??? ada ko pikir?? yang ko pikir ksenangan ko n kksih hati ko.... wake up lah wehh... hidup ne makin singkat... kita x bawa ksenangan pegi ke alam barzakh ...

Aku bukan nak cari pasal dengan ko.. tapi agak2xlah bahasa tu.. 3 hari yg lepas mmg aku leh tahan lg dengan sikap mu tapi kali ney ... aku x taw nk ckp apa... aku cukup baik dengan kaw.. tapi ko dah melebih... Tolonklah ubah sikap mu ... aku tahu ko lagi tua dari aku .. aku akan hormat ko kalo ko hormat aku .. 

jup eh ! : AHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p/s : nenek selalu kata x baik teriak malam2x nty ada yg sambung ... jadi teriak dlm hati pun dh cukup..

# my face when i was angry # 

chaw :10.16 p.m

making-sweetness POSTED BY Cik Raihana AT Saturday, November 19, 2011 | 3 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►
Blogger Widgets